Blog
Salut! Aici e blogul nostru, locul în care scriem despre comunicare, antreprenoriat și intersecția dintre cele două. Oferim insight-uri, săpăm după idei, ne încumetăm la opinii, meșterim recomandări concrete pentru antreprenori curioși. Indiferent de subiectul pe care-l abordăm, avem în minte un lucru: să creăm conținut util, care să-ți aducă valoare. Bine ai venit! 😊
3 idei pentru un brand de angajator consistent. Cu Raluca Dumitra, Head of Marketing eJobs
Cele 3 idei de luna asta sunt semnate de Raluca Dumitra, Head of Marketing la e-Jobs. Raluca împărtășește 3 recomandări pentru un employer branding consistent, pe care orice antreprenor le poate pune în practică.
3 idei despre viitorul în social media. Cu Cristian Manafu, Trainer și consultant în social media
Cristian Manafu, trainer și consultant în social media & Fondator Evensys, inventariază, pentru rubrica noastră #3idei, trei trenduri în social media pe care orice antreprenor preocupat de viitor ar trebui să le cunoască.
3 idei ca să fii un lider mai bun în compania ta
#3idei despre ce înseamnă să fii un lider mai bun în businessul tău antreprenorial. Recomandările sunt semnate de Catrinel Dumitru, coach și strateg de business.
Descoperă-le pe toate în materialul următor 👇
De ce eșuează uneori relația client-agenție. Câteva scenarii
O relație profesională se poate bloca din mai multe motive. Trecem în revistă câteva dintre aceste scenarii, din perspectiva agenției, cu gândul de a contribui la relații de muncă mai bune și mai sănătoase.
#3idei despre o cultură organizațională puternică în mediul antreprenorial cu Iuliana Stan, Human Synergistics
Iuliana Stan, Managing Partner Human Synergistics România, împărtășește în articolul următor 3 recomandări pentru o cultură organizațională puternică.
#3idei despre marketingul personalizat. Cu Andrei Cismaru, Head of CRM and Digital @ PENNY Romania
Luna asta, rubrica #3idei este semnată de Andrei Cismaru, care împărtășește 3 recomandări despre marketing personalizat și interacțiune digitală, pentru o relație mai bună cu clienții sau utilizatorii tăi. Click & learn 👇
Lucruri esențiale într-o strategie de comunicare
Sărim peste ce înseamnă și la ce ajută o strategie de comunicare și punctăm direct câteva lucruri care ni se par must-have în procesul de gândire a planului de comunicare – indiferent de industrie, dimensiunea business-ului sau bugetul pe care-l ai.
Iată care sunt 👇
Cum construiești o reputație bună pentru brandul sau businessul tău antreprenorial
6 lucruri prin care construiești o reputație mai bună pentru brandul sau businessul tău antreprenorial, cu ajutorul comunicării.
#3idei despre strategia de marketing. Cu Mădălina Vasiu, Strateg de marketing
Trei idei de care să ții cont pentru o strategie de marketing bine gândită – cu Mădălina Vasiu, Strateg de Marketing.
Când știi că ai nevoie de comunicare și ce trebuie să ai pus la punct înainte de-a începe?
Ce e nevoie să fie pus la punct în business-ul tău antreprenorial înainte de a începe comunicarea? Care sunt cele mai frecvente situații și scenarii în care comunicarea aduce valoare?
#3idei despre branding personal. Cu Iulia Rotărescu, Holcim România
#3idei pragmatice despre comunicarea brandului personal – cu Iulia Rotărescu, Holcim România. Descoperă-le într-un nou articol din seria #3idei, de la invitata noastră.
👇
7 trenduri în PR și comunicare la care să fii atent în 2023
Ce urmează pentru comunicare & PR în 2023? La ce să fii atent și ce trenduri să iei în calcul în promovarea brandului tău? La toate răspundem cu 7 recomandări practice de care să ții cont în continuare.
Cum măsurăm rezultatele din PR & comunicare
Cum ne setăm obiective realiste și cum facem măsurători relevante?
Dacă e o întrebare care te frământă atunci când te gândești la efortul de PR și promovare, află mai multe din articolul nostru.
👇
#3idei despre un website bun. Cu Alex Filoti de la Happy Advertising
Trei idei despre un website bun. Alex Filoti, CEO Happy Advertising, esențializează cele 3 lucruri pe care orice fel de site trebuie să le bifeze.
#3idei este seria noastră de recomandări practice și esențializate, pentru o comunicare mai bună.
Cum construiești un brand personal coerent
Un proces coerent de branding personal vine cu o bună cunoaștere și înțelegere a unor pași pe care e important să ți-i asumi, dacă vrei ca rezultatul să fie armonios și integrat cu obiectivele mai mari ale businessului pe care-l reprezinți.
Află mai multe din articolul nostru.
3 tactici utile de PR și media relations
Comunicarea și PR-ul sunt într-o continuă schimbare, însă există anumite instrumente care, implementate corect, și-au păstrat eficiența de-a lungul timpului.
Citește în articolul următor despre 3 dintre cele mai des întâlnite tactici de PR și media relations. 👆
Cum aleg clienții echipa de comunicare
Cum aleg antreprenorii echipa de comunicare cu care să colaboreze? Ne-au răspuns 5 factori de decizie despre ce este important pentru ei și de ar renunța la o relație de colaborare cu o agenție. Află mai multe de la: Andrei Borțun, Mariana Garștea, Andrei Romanescu, Valentina Ungureanu și Angela Ghircoiaș.
La ce să te uiți când alegi o echipă de comunicare
10 întrebări la care să-ți răspunzi înainte să alegi echipa de comunicare. La ce să te uiți când începi o colaborare.
În acest articol, am pus la punct un ghid cu întrebări pe care să ți le pui, dacă ești antreprenor și te întrebi dacă ești pregătit de un efort susținut de comunicare care să merite cu adevărat timpul, răbdarea și resursele tale.
Q&A Session. Răspundem la 5 întrebări primite de la antreprenori
În ediția aniversară #punctCOMM, v-am întrebat care sunt curiozitățile, întrebările și nelămuririle pe care le aveți în materie de comunicare pentru business-ul vostru antreprenorial.
Le-am selectat pe cele mai relevante, la care răspundem în cele ce urmează.
Cum dai voce brandului tău
Unul dintre principiile după care ne ghidăm în comunicare este despre a descoperi cine sunt vocile proiectelor pentru care urmează să comunicăm, ce fel de povești pot spune, cum pot să fie o oglindă reală pentru brandurile pe care le creștem.
Iată câteva exemple aplicate despre cum să dai voce brandului tău în comunicare.