Blog
Salut! Aici e blogul nostru, locul în care scriem despre comunicare, antreprenoriat și intersecția dintre cele două. Oferim insight-uri, săpăm după idei, ne încumetăm la opinii, meșterim recomandări concrete pentru antreprenori curioși. Indiferent de subiectul pe care-l abordăm, avem în minte un lucru: să creăm conținut util, care să-ți aducă valoare. Bine ai venit! 😊
Goana după a face comunicare cu resurse cât mai puține
La ce să ne așteptăm de la comunicare anul acesta, într-un context marcat de crize politice și economice, TikTok și ChatGPT? Încercăm să răspundem cât mai onest la întrebare, pentru ca antreprenorii să știe unde și cum să își direcționeze bugetele în 2025.
3 idei despre cum să gândești un pitch de presă convingător
Prezența în publicații naționale sau locale, online sau offline, acordă legitimitate unui business. Însă de unde începi, cum faci, cum scrii – și, în definitiv, cum știi că povestea ta trebuie auzită?
Oferă 3 idei colega noastră Miruna Ciura.
Ce le dorim antreprenorilor pentru comunicarea lor în 2025
Închidem anul cu gândul la antreprenori și la comunicarea brandurilor pe care le reprezintă. În loc de urările clasice, aducem împreună o serie de recomandări de la noi din echipă pentru oamenii care construiesc business-uri sau pentru cei care sunt la cârma comunicării în companii antreprenoriale.
(3/4) De la lista de to do la planul zilei. 3 idei de la Erika Popliceanu, plan.clar
Acest articol este al treilea material dintr-o serie de 4 articole semnate de Erika Popliceanu, fondatoarea plan.clar, pentru #punctCOMM, cu scopul de a ajuta antreprenorii să navigheze cu mai multă claritate finalul de an și, implicit, începutul de 2025.
To ChatGPT or not to ChatGPT în comunicare
Un subiect pe care nu îl putem ignora în industria noastră: folosirea ChatGPT în comunicarea brandurilor. Explicăm și nuanțăm pe larg cum ne uităm noi la acest tool, unde este util și unde poate dăuna reputației și credibilității brandului tău antreprenorial.
(2/4) De ce ai nevoie atunci când faci planul pentru perioada următoare. 3 idei de la Erika Popliceanu, plan.clar
Acest articol este al doilea material dintr-o serie de 4 articole semnate de Erika Popliceanu, fondatoarea plan.clar, pentru #punctCOMM, cu scopul de a ajuta antreprenorii să navigheze cu mai multă claritate finalul de an și, implicit, începutul de 2025.
Câteva capcane în care cad antreprenorii atunci când încep comunicarea
Ne ocupăm exclusiv de comunicarea brandurilor antreprenoriale de aproape 10 ani, timp în care am văzut cum se conturează câteva elemente comune, atât pentru acele demersuri de comunicare pe care ajungem să le evaluăm ca fiind de succes, cât și pentru cele care se blochează pe parcurs sau ajung, mai devreme sau mai târziu, într-un dead end. Astăzi, povestim despre cele din a doua categorie.
Cum construiești autoritate pe LinkedIn
Cum te folosești de LinkedIn pentru a construi autoritate de brand? Dacă ești un brand antreprenorial B2B care vrea să construiască reputație și credibilitate pe LinkedIn, dincolo de postări laudative, te invităm să citești articolul următor și să înțelegi cum să gestionezi corect comunicarea pe LinkedIn.
(1/4) Cum te reconectezi cu lucrurile pe care le ai de făcut după ce revii din vacanță? 3 idei de la Erika Popliceanu, plan.clar
Acest articol face parte dintr-o serie de 4 materiale semnate de Erika Popliceanu, fondatoarea plan.clar, pentru #punctCOMM, cu scopul de a ajuta antreprenorii să navigheze cu mai multă claritate finalul de an și, implicit, începutul de 2025.
3 idei despre cum să construiești mai bine profilul clienților. Cu Petruța Țuligă, fondator și CEO Parentool
Rubrica #3idei de luna asta este semnată de Petruța Țuligă, fondator și CEO Parentool. În continuare, Petruța oferă 3 idei pe care le-a folosit la Parentool pentru a construi mai bine profilul clienților noștri.
Cum să îți crești vizibilitatea (fără bugete enorme de media)
Mulți antreprenori se întreabă cum anume pot să aibă un start bun în comunicare, fără să facă, de la început, investiții enorme în media. Am încercat să răspundem prin câteva modalități pe care să le iei în considerare, dacă și tu vrei să ai o vizibilitate mai mare, fără să consumi bugete uriașe.
3 idei despre cum să pregătești campaniile de ads pentru toamnă. Cu Dragoș Smeu, Mavericks
Cum pregătești campaniile de ad-uri pentru toamna asta? Chiar dacă pare departe, e bine să pregătești și să planifici lucrurile din timp. Oferă câteva recomandări Dragoș Smeu, fondator Mavericks.
„Vrem și noi niște texte pentru site”. Ce este în spatele unui proces de content writing reușit
Dacă și tu te-ai întrebat de ce să îți bați capul cu textele de site sau dacă te interesează cum să ai un conținut mai bun, îți răspundem în cele ce urmează. Ce se află în spatele unui proces de content writing reușit și de ce nu este totul doar despre o înșiruire de cuvinte?
5 lucruri pe care le au în comun afacerile antreprenoriale cu o comunicare bună
Ce au în comun afacerile antreprenoriale cu o comunicare bună? Nu bugetul este întotdeauna criteriul cel mai important. Îți prezentăm 5 lucruri care ni se par și mai relevante – în articolul următor.
3 idei despre cum să alegi KOLs pentru brandul tău antreprenorial. Cu Andra Nistor, Coordonator marketing
Cele #3idei vin, de data asta, din partea Andrei Nistor, Coordonator Marketing pentru Departamentul de Agricultură al Ambasadei SUA. Andra explică criteriile ei atunci când alege KOLs (key opinion leaders) cu care colaborează, de ce ține cont și la ce se uită.
3 idei să-ți faci start-up-ul mai interesant pentru jurnaliști. Cu Vlad Andriescu, redactor-șef Start-up.ro
Rubrica #3idei de luna asta îl aduce în fața ta pe Vlad Andriescu, redactor-șef la Start-up.ro și jurnalist cu vechime în mass-media locală. Vlad recomandă câteva lucruri de care să ții cont dacă vrei să-i propui unui jurnalist să scrie o știre despre start-up tău.
Q&A Session. Răspundem la întrebările abonaților #punctCOMM
O sesiune de întrebări și răspunsuri. Întrebările sunt primite de la abonații newsletterului nostru dedicat comunicării pentru antreprenori, #punctCOMM, și vizează provocări legate de promovare și expunere ale antreprenorilor.
3 idei despre cum te poate ajuta un ghostwriter să-ți crești brandul antreprenorial
Rubrica #3idei de luna asta este semnată de Adelina Bălan, Solopreneur, Freelance Content Writer & Ghostwriter cu o abordare personală, etică și strategică. În articolul următor, Adelina scrie despre 3 moduri prin care ghostwriting-ul poate ajuta un antreprenor să-și crească brandul personal.
Așteptări realiste de la activitatea de media relations
Capcana în care pică uneori antreprenorii atunci când vor să fie “în presă” – fără un istoric de comunicare anterior – este generată de urgența de a fi „peste tooot” într-un timp cât mai scurt.
Cele mai bune rezultate vin însă din cu totul altă paradigmă, despre care povestim în articolul de față.
#3idei pentru integrarea inteligenței artificiale în marketing cu Alexandru Negrea (Social Smarts & Saga Space)
Alexandru Negrea este unul dintre cei mai cunoscuți profesioniști din domeniul comunicării online. În articolul următor, Alex recomandă 3 idei despre cum poți să folosești eficient inteligența artificială (AI) în comunicarea online, dacă ești antreprenor.