Blog
Salut! Aici e blogul nostru, locul în care scriem despre comunicare, antreprenoriat și intersecția dintre cele două. Oferim insight-uri, săpăm după idei, ne încumetăm la opinii, meșterim recomandări concrete pentru antreprenori curioși. Indiferent de subiectul pe care-l abordăm, avem în minte un lucru: să creăm conținut util, care să-ți aducă valoare. Bine ai venit! 😊
3 idei pentru un brand de angajator consistent. Cu Raluca Dumitra, Head of Marketing eJobs
Cele 3 idei de luna asta sunt semnate de Raluca Dumitra, Head of Marketing la e-Jobs. Raluca împărtășește 3 recomandări pentru un employer branding consistent, pe care orice antreprenor le poate pune în practică.
3 lucruri despre comunicarea pe LinkedIn a brandului tău antreprenorial
Comunicarea pe LinkedIn pentru brandul tău antreprenorial: cum o gândești, ce strategii să ai în vedere și cum te faci remarcat? Citește despre toate aceste lucruri în materialul următor.
3 idei despre viitorul în social media. Cu Cristian Manafu, Trainer și consultant în social media
Cristian Manafu, trainer și consultant în social media & Fondator Evensys, inventariază, pentru rubrica noastră #3idei, trei trenduri în social media pe care orice antreprenor preocupat de viitor ar trebui să le cunoască.
Strategii de refolosire a conținutului existent
Ce înseamnă „content repurposing”? Care sunt cele mai eficiente strategii de refolosire a conținutului deja existent în comunicare? Le dezbatem pe larg în articolul următor.
De ce eșuează uneori relația client-agenție. Câteva scenarii
O relație profesională se poate bloca din mai multe motive. Trecem în revistă câteva dintre aceste scenarii, din perspectiva agenției, cu gândul de a contribui la relații de muncă mai bune și mai sănătoase.
#3idei despre o cultură organizațională puternică în mediul antreprenorial cu Iuliana Stan, Human Synergistics
Iuliana Stan, Managing Partner Human Synergistics România, împărtășește în articolul următor 3 recomandări pentru o cultură organizațională puternică.
Planul editorial. Ce conține și cum îl conturezi
Despre planul editorial: ce este, după ce principii îl organizezi, ce incluzi în el și cum îl conturezi, cu exemple concrete de la care să începi și la care să te raportezi.
Am explicat pe larg în materialul care urmează. 👇
#3idei despre marketingul personalizat. Cu Andrei Cismaru, Head of CRM and Digital @ PENNY Romania
Luna asta, rubrica #3idei este semnată de Andrei Cismaru, care împărtășește 3 recomandări despre marketing personalizat și interacțiune digitală, pentru o relație mai bună cu clienții sau utilizatorii tăi. Click & learn 👇
Lucruri esențiale într-o strategie de comunicare
Sărim peste ce înseamnă și la ce ajută o strategie de comunicare și punctăm direct câteva lucruri care ni se par must-have în procesul de gândire a planului de comunicare – indiferent de industrie, dimensiunea business-ului sau bugetul pe care-l ai.
Iată care sunt 👇
#3idei pentru un conținut audio relevant. Cu Sabina Varga, Content Strategist & Podcaster
Rubrica #3idei de luna asta este semnată de Sabina Varga. Sabina este copywriter, content strategist cu 15 ani de experiență și gazda Zest Podcast din 2019, iar în continuare împărtășește 3 recomandări pentru un conținut audio relevant.
Cum construiești o reputație bună pentru brandul sau businessul tău antreprenorial
6 lucruri prin care construiești o reputație mai bună pentru brandul sau businessul tău antreprenorial, cu ajutorul comunicării.
#3idei despre strategia de marketing. Cu Mădălina Vasiu, Strateg de marketing
Trei idei de care să ții cont pentru o strategie de marketing bine gândită – cu Mădălina Vasiu, Strateg de Marketing.
PR vs. Marketing. Cine ce face?
PR versus marketing. Cine ce face? Cu ce fel de obiective lucrează PR-ul, dar marketingul? Ce fel de acțiuni sunt specifice pentru fiecare în parte? Când ai nevoie de marketing și când de PR? Despicăm firul în patru în materialul următor.
Când știi că ai nevoie de comunicare și ce trebuie să ai pus la punct înainte de-a începe?
Ce e nevoie să fie pus la punct în business-ul tău antreprenorial înainte de a începe comunicarea? Care sunt cele mai frecvente situații și scenarii în care comunicarea aduce valoare?
#3idei despre branding personal. Cu Iulia Rotărescu, Holcim România
#3idei pragmatice despre comunicarea brandului personal – cu Iulia Rotărescu, Holcim România. Descoperă-le într-un nou articol din seria #3idei, de la invitata noastră.
👇
7 trenduri în PR și comunicare la care să fii atent în 2023
Ce urmează pentru comunicare & PR în 2023? La ce să fii atent și ce trenduri să iei în calcul în promovarea brandului tău? La toate răspundem cu 7 recomandări practice de care să ții cont în continuare.
TREIsprezece idei despre comunicarea de criză. Cu Roxana Hurducaș, marcomm auditor & consultant
Rubrica #3idei despre comunicarea de criză: cu Roxana Hurducaș, marcomm auditor & consultant. Despre ce înseamnă și care sunt regulile comunicării de criză
Implementarea în comunicare. Project managementul makes it or breakes it
Ce rol are project managementul în etapa de implementare? Ce înseamnă un project management bun, cum îl evaluezi și ce plus valoare poate aduce: despre toate acestea citești în articolul următor de la noi de pe blog.
#3Idei prin care brandurile antreprenoriale pot să-și îmbunătățească conținutul. Cu Natalia Manolescu, Content Marketer
Natalia Manolescu, Content Marketer, semnează astăzi rubrica #3Idei și ofertă recomandări hands-on pentru brandurile antreprenoriale vor să-și îmbunătățească conținutul de pe site.
Cum măsurăm rezultatele din PR & comunicare
Cum ne setăm obiective realiste și cum facem măsurători relevante?
Dacă e o întrebare care te frământă atunci când te gândești la efortul de PR și promovare, află mai multe din articolul nostru.
👇