3 idei despre o comunicare mai bună în social media. Cu Adina Jipa, fondator Socialinsider
de Crafters - 17 noiembrie, 2023
Adina Jipa este Fondator & CMO Socialinsider, o aplicație de social media analytics, benchmarking și reporting pentru branduri. A plecat de la Bitdefender, de la un job 9-5 stabil, de Product Marketer, pentru a crea un tool care oferă date și insight-uri echipelor de social media. Ne explică în continuare 3 idei pentru o comunicare mai bună în social media pentru brandurile antreprenoriale.
#1. Comunică acolo unde este audiența ta
Nu trebuie să fii activ pe toate rețelele sociale. Dacă audiența ta este pe LinkedIn, atunci creează conținut dedicat acestei platforme, în funcție de specificitățile ei. De exemplu, LinkedIn a căpătat din ce în ce mai multă tracțiune și a devenit un canal unde oamenii preferă să afle povestea din spatele businessului, nu doar împărtășirea unor rezultate financiare sau anunțarea pozițiilor deschise într-o companie.
#2. Autenticitatea este ceea ce contează atunci când scriem mesaje
Chiar dacă trăim într-o eră a AI-ului, oamenii vor să citească povești autentice, povești care să trezească o emoție în interiorul lor, vor să vadă cine sunt oamenii din spatele brandurilor respective. Folosește cuvinte simple, propoziții scurte, încearcă să scrii ca și cum ai vorbi față în față cu o persoană.
#3. Postează de cel puțin 3 ori pe săptămână pe platforma aleasă și comentează la cel puțin 10 postări în fiecare zi
Testează ideile pentru viitoarele postări în comentarii și ajută-te de comentariile primite pentru a crea conținutul dorit de audiența ta. Orice platformă funcționează doar dacă ești activ și consecvent pe acel canal.