Momentele lui 2021. Cu ce rămânem după ce tragem linie

de Crafters - 30 decembrie, 2021

Credem că, din când în când, e bine să luăm o pauză, să tragem linie și să vedem cum arată partea plină a paharului.

Cu gândul ăsta, în 2021, ne-am ales cu un obicei nou: am început să facem o serie de recap-uri scurte, un mod de a ține evidența lucrurilor bune care ni s-au întâmplat vreme de-o lună.

Păstrăm obiceiul și-l aplicăm de data asta pe tot anul.

Iată care au fost, așadar, highlight-urile lui 2021, adică momentele de avânt, de vârf, de sens și de bucurie, datorită cărora putem spune că încheiem cu bine un an complicat.

🚩 Am început 2021 cum nu se poate mai bine: i-am spus bun venit Ruxandrei la noi în echipă.

🚩 În februarie, ne-am renovat birourile și ne-am bucurat să muncim într-o atmosferă mai creativă și mai prietenoasă.

🚩 În martie, am lansat #punctCOMM, primul newsletter de comunicare pentru antreprenori, un proiect de conținut în care punem mult suflet și căruia îi dedicăm cât de mult timp putem. Între timp, suntem bucuroase că am ajuns la ediția cu numărul #10.

🚩 Tot în martie, am lansat Arcady Magazine, prima revistă de design interior creată de un studio de arhitectură de la noi. A fost un proiect laborios de conținut de care suntem tare mândre. Stay tuned, în 2022 lansăm cel de-al doilea număr. 🙂

🚩 Aprilie a fost o lună cu multe planuri și strategii de comunicare in the making, printre care definirea identității și a comunicării SOS Planet Afterschool, la care am lucrat împreună cu Alexandru Purcărea. El a pus în imagini și ilustrații povestea creată de echipa noastră.

🚩 În luna mai, am comunicat primul studiu din satelit realizat pe mediul construit din București și coordonat de Sixense România.

🚩 În iunie, ne-am făcut vocea auzită și am publicat două materiale de opinie: Oana Odobescu a scris pentru start-up.ro despre cum îmbinăm gândirea pe termen scurt cu cea pe termen lung în comunicare, iar Alexandra Enăchescu a scris în Republica despre cum construim relații sănătoase de business.

🚩 În iulie, am comunicat regional runda de investiții primită de Metabeta (platformă dedicată startup-urilor și investitorilor din CEE), în valoare de 500K euro.

🚩 August a fost o lună lungă, din care ne amintim că am muncit muuult în pregătirea proiectelor din toamnă, dar și că am reușit să strecurăm crearea unui ghid gratuit pentru antreprenori despre care sunt pașii unei strategii de comunicare corecte. În plus, ne-am bucurat că am apărut– pentru prima dată – pe podiumul ZeList, în topul celor mai vizibile agenții de PR în online.

🚩 În septembrie, Oana a primit invitația de a fi pentru prima dată în juriul Romanian PR Award. A pus astfel umărul la alegerea celor mai relevante campanii de comunicare din ultimul an, împreună cu cei mai buni specialiști din industrie.

🚩 Octombrie a fost un tur de forțe: am comunicat intensiv pentru Diploma, singurul festival dedicat noii generații de artiști români, sub coordonarea impecabilă a Alexandrei.

🚩 Noiembrie ne-a adus cea mai bună veste din 2021: am câștigat Small Consultancy of the Year la PR Award cu un punctaj excelent, ceea ce ne-a dat un boost de energie și sens la momentul potrivit.

🚩 În decembrie, ne-am intensificat eforturile de recrutare – fingeeers crossed să începem anul 2022 într-o formulă extinsă – și am pus cap la cap un kit pe care l-am trimis clienților și colaboratorilor noștri, prin care i-am îndemnat să-și dea timp pentru toate lucrurile care contează.

Pe lângă tot ce-am povestit mai sus, 2021 a însemnat și:

🚩 O serie de 18 interviuri la noi pe blog, unde am povestit cu alți specialiști din industrie despre bugete de marketing, despre branding & naming, despre conținut video, despre cum creezi comunități și despre multe alte subiecte de interes pentru antreprenori.

🚩 O prezență constantă în presă: Oana a fost prezentă în dezbaterea inițiată de PR România despre piața muncii în comunicare și a discutat transparent despre cum se-ntâmplă lucrurile la noi în agenție pentru o analiză realizată de Revista Biz, iar Alexandra a anunțat parteneriatul cu Diploma 2021 în IQads și a povestit despre content marketing în Revista Biz, într-o analiză recentă, realizată cu mai mulți specialiști din industrie.

🚩 Mai multe decizii de business care ne-au ajutat să creștem. Ne-am definit mai clar care sunt antreprenorii alături de care vrem să lucrăm și cum aducem, de fapt, cea mai mare valoare, ne-am întrebat permanent cum putem munci mai bine, am investit în comunicarea noastră și în relațiile cu oamenii care ne-au fost aproape necondiționat. Am povestit despre fiecare în parte în articolul de aici.

***

Sigur 2021 a fost un an în care ne-am maturizat: ca business, ca echipă, ca mindset. N-a fost un an ușor, dar ne-a lăsat câteva lecții bune. Deschidem 2022 cu anxietatea specifică începuturilor, dar și cu o doză mare de încredere în ceea ce urmează.

2022, let’s do this!

Despre autor

Crafters
Agenția de comunicare pentru antreprenori. Câștigătoarea premiului de Small consultancy of the Year (@ PR Award 2021) și a Silver Award for Excellence la categoria comunicare internă (@ PR Award 2020).
înapoi la articole
Share via
Copy link
Powered by Social Snap