Căutăm Content Writer @ Crafters
de Crafters - 17 martie, 2022
Salut,
Suntem Crafters și vrem să ne extindem forțele alături de un content writer cu minimum 3 ani de experiență anterioară de agenție, jurnalism sau freelancing. Căutăm un om cu drag de scris, care să creeze povești convingătoare pentru canalele de comunicare ale clienților noștri.
Iată câteva lucruri importante despre acest rol 👇
Ce vei face din rolul de content writer
👉 Te documentezi. Petreci timp ca să înțelegi în profunzime business-urile și industriile în care activează clienții noștri. În plus, aloci timp ca să faci research înainte de a scrie orice material.
👉 Scrii. Creezi conținut divers: de la articole de blog la newslettere până la texte pentru canalele de social media sau materiale de opinie. Organizezi informațiile încât să le scoți în lume în formate ușor de înțeles și în povești cu sens.
👉 Preiei conținut. Parte din jobul tău va fi să preiei conținut direct de la clienți sau de la alte persoane implicate în proiect: parteneri de business, echipă, ambasadori etc. Asta înseamnă că cel mai adesea munca ta va fi împărțită între pregătirea materialelor (documentare, creat întrebări), preluarea conținutului (interviuri, discuții, call-uri) și redactarea propriu-zisă a textelor.
Ce oferim
👉 Salariu în funcție de experiență – aliniat la standardele din piață. Deși căutăm oameni cu min. 3 ani de experiență, suntem deschiși și la colaborări cu specialiști seniori.
👉 Plan de creștere financiar pe termen mediu și lung. Din paradigma antreprenorială în care funcționăm, credem că e important să aliniem câștigurile colegilor noștri la valoarea pe care aceștia o aduc în companie. După primele 3 luni de colaborare, gândim împreună cu plan de creștere financiară bazat pe KPI realiști – în funcție de care poți accesa bonusuri, beneficii suplimentare sau creșteri salariale. În felul acesta, știi mereu care este următorul prag pe care îl poți atinge și care sunt pașii ca să ajungi acolo.
👉 Perspective de creștere. În funcție de lucrurile care te motivează, descoperim care este direcția spre care vrei să crești. Poate vrei să îți exersezi mai mult abilitățile de strategie, poate te tentează zona de social media sau poate vrei mai degrabă să înțelegi în detaliu cum funcționează un business antreprenorial. Atâta timp cât știi ce-ți dorești, există deschidere și susținere din partea noastră către orice direcție ai vrea să virezi.
👉 Volumul de muncă va fi calibrat la anii tăi de experiență.
👉 Un spațiu de muncă corect, bazat pe comunicare, feedback și susținere. Încurajăm autonomia atât timp cât vine la pachet cu responsabilitate. Nu căutăm să ținem pe nimeni la birou 8 ore pe ceas, important este să ne putem baza unii pe ceilalți și să ne facem munca la cele mai înalte standarde. Nu încurajăm overtime-ul și ținem la o bună organizare a timpului nostru de muncă.
👉 Un mediu în care simți că munca și efortul tău contează. Pe de-o parte, o să vezi rezultate rapide în business-ul clienților alături de care vei lucra. Pe de altă parte, noi suntem întotdeauna oamenii care văd, aplaudă și recompensează efortul și munca bine făcută.
Cum știi dacă te potrivești cu jobul nostru
👉 Ai experiență anterioară de agenție sau în presă (min. 3 ani)
👉 Scrii bine. Ai scris, de-a lungul timpului, tipologii diferite de materiale. Îți este ușor să te adaptezi la stiluri diferite și ai deschiderea de a înțelege și industrii mai complexe/ tehnice (de exemplu, construcții), pentru a le „traduce” apoi într-un mod accesibil.
👉 Ești un om care comunică cu ușurință atât în scris, cât și verbal. Ți-e ușor să vorbești deschis despre ce-ți dorești, apreciezi feedback-ul spus până la capăt, cauți întotdeauna să vezi și perspectiva celuilalt și eviți să rămâi blocat în propriile opinii.
Cum aplici & cum ne asigurăm că facem echipă bună
👉 Ne trimiți CV-ul tău pe hello@crafters.ro, alături de un scurt portofoliu. Ne interesează să vedem o tipologie mai amplă de texte scrise de tine de-a lungul timpului. DDL: 1 aprilie
👉 Dacă CV-ul și e-mailul tău ne-au atras atenția, te invităm la o discuție informală, de aprox. 1-2 ore, în care vom vrea să ne cunoaștem mai bine și să înțelegem cum și dacă putem face echipă. Vom vrea să știm ce te motivează, cum am putea să aducem valoare pentru tine și îți vom povesti în detaliu despre cum lucrăm, despre proiectele noastre și despre care ar fi primii pași alături de noi. Dacă totul merge bine, ne auzim apoi într-o discuție scurtă în care stabilim pașii următori.
👉 Proba scrisului este importantă pentru noi, așa că, dacă mergem mai departe, o să-ți mai oferim un scurt exercițiu de scris. Acest efort va fi unul remunerat – indiferent dacă batem apoi palma sau nu.
Ce ar ajuta să știi despre noi
→ Facem echipă cu antreprenorii care au nevoie de comunicare conectată în profunzime la business-ul lor. Despre povestea noastră informală poți să citești aici. Iar despre cum vedem lucrurile la noi în industrie poți să citești aici și aici.
→ Am câștigat premiul de Small Consultancy of the Year la Romanian PR Award în 2021 și Silver Award for Excellence la categoria de comunicare internă la Romanian PR Award 2020, cu campania de aici.
→ Lucrăm pentru proiecte antreprenoriale sau alături de corporații care funcționează în mentalitatea de antreprenori. În prezent, lucrăm cu proiecte stabile din cele mai diverse domenii: cultură, construcții, pet grooming, BPO, educație, HR, tech.
→ Misiunea noastră este să-i ajută pe antreprenori să comunice mai bine, iar anul trecut am lansat #punctCOMM, primul newsletter de comunicare pentru antreprenori, care recent a ajuns la ediția cu nr 12. Mai multe despre #punctCOMM aici.
→ Lucrăm hibrid și încercăm să fim la biroul nostru din Bld. Banul Manta de 2-3 ori pe săptămână.
→ Nu lăsăm niciun moment important să treacă fără să ciocnim un pahar de 🍷 (asta ca să știi cum va arăta prima ta zi la noi în echipă).