
Căutăm Content Writer full-time
de Crafters - 13 octombrie, 2020
În anul care ne-a luat pe toți prin surprindere, facem un pas important pentru echipa noastră: ne propunem să creștem.
Vrem să aducem alături de noi un om de comunicare, cu drag de scris, alături de care să ajutăm mai multe businessuri antreprenoriale să comunice mai bine și cu mai multă substanță (despre cum și ce lucrăm, poți citi în detaliu aici). Căutăm așadar omul potrivit la locul potrivit, pentru poziția de Content Writer la noi în echipă.
Dar, dincolo de funcții și denumiri sofisticate, ceea ce ne dorim de la tine este:
→ Să scrii bine. Și, probabil că nu e nevoie să o mai spunem, e vorba despre mai mult decât să scrii corect. 😊 Căutăm pe cineva care se exprimă cu ușurință în scris, în română și în engleză, și care scrie limpede, argumentat, logic și convingător;
→ Să-ți fie drag să găsești și să surprinzi o poveste coerentă atât în conținut short-form (copywriting pentru social media), cât și long-form (copywriting pentru articole de blog, articole de opinie, studii de caz, e-book-uri etc.);
→ Să nu fii străin de universul de business și comunicare. Ne ajută ca viitorul nostru coleg să fie familiar cu modul în care funcționează efectiv un business, dar și cu ce înseamnă un demers de comunicare comercială și corporate (*sau să fie dispus să învețe). Nu e musai să te exprimi în ROI sau alți termeni complicați, dar să știi să pui întrebările corecte ca să primești răspunsurile după care să te ghidezi în redactarea conținutului. Asta înseamnă și că cel puțin 2-3 ani de experiență în domeniu te vor ajuta foarte mult;
→ Să te atragă social media. Nu să petreci timp nemăsurat dând scroll în feed-ul de Facebook, dar să fii la curent cu universul de-acolo, cu vocile importante pe diverse domenii, cu modul în care funcționează platformele de socializare;
→ Să-ți placă să lucrezi autonom. Te vom sprijini și vom împărtăși cu tine toate informațiile de care ai nevoie. Însă, în domeniul nostru, de multe ori trebuie să poți funcționa și autonom: să știi unde să cauți, pe cine să întrebi și de ce resurse să te folosești ca să poți duce la bun sfârșit un lucru. Aceeași atitudine o căutăm și la viitorul nostru coleg.
Ceea ce vei face, mai exact, este să ne ajuți să construim povești mai bune și mai convingătoare pentru canalele de social media ale clienților noștri (în general, antreprenori), dar și materiale care să iasă în evidență pentru alte canale proprii ale acestora (blog, proiecte editoriale speciale etc.), de la gândirea subiectelor până la planificarea conținutului.
Cum arată mediul de lucru și la ce ne angajăm și noi, odată cu tine
→ Jobul pe care ți-l propunem este full-time, cu contract. Începem cu o perioadă de acomodare de 3 luni. Preferăm să-i spunem „acomodare” și nu „probă”, pentru că nu suntem la școală. Dar credem că perioada asta este importantă de ambele părți, ca să ne dăm seama dacă funcționăm bine împreună și în practică.
→ Un mediu în care simți că munca ta contează. Noi suntem oamenii care au căutat asta toată viața de la ceea ce fac. Ăsta e și motivul pentru care Crafters există și pentru care știm că energia noastră e pusă la treabă cu folos. Același lucru vrem să aducem și în relația cu tine.
→ Un loc în care simți impactul direct pe care munca ta îl are în businessul clienților pentru care lucrezi. În echipe mici, agile, care dezvoltă relații sănătoase și strânse cu clienții lor, munca ta se vede imediat, pentru că ești aproape de antreprenorii alături de care lucrezi.
→ Un spațiu în care ai libertate. Credem că am face echipă bună cu un om proactiv, căruia îi place să fie autonom și să lucreze pe cont propriu. Nu căutăm să te ținem într-un loc 8 ore pe ceas. Dimpotrivă. Pentru noi e mai puțin important să bifezi programul obișnuit de la 9 la 5, cât să fii responsabil, să nu te sperie deadline-urile și să ne putem baza pe tine. Ai libertatea să-ți gestionezi singur programul, atât timp cât îți pasă de ceea ce faci și poți să și faci ceea ce ai promis.
→ Un loc cu perspective de creștere. Într-o singură zi, putem să trecem de la procese de branding la realizarea unei strategii de comunicare, de la redactarea unor proiecte editoriale la realizarea unor interviuri în profunzime cu clienți ai clienților noștri. Promitem că nu prea ai cum să te plictisești alături de noi, pentru că ceea ce facem se întinde în multe zone ale comunicării și marketingului. Iar tu poți să te dezvolți în oricare dintre aceste direcții.
Ce ar ajuta să știi despre noi
→ Facem echipă cu antreprenorii care au nevoie de comunicare conectată în profunzime la business-ul lor.
→ Astăzi, Crafters înseamnă parteneriatul dintre noi, Oana și Alexandra, alături de o echipă extinsă de colaboratori care ne completează munca (designeri, ilustratori, echipe de performance etc). Despre povestea noastră pe larg poți să citești aici.
→ În prezent, lucrăm cu proiecte stabile din cele mai diverse domenii: de la design interior la urmărirea construcțiilor în timp, chirurgie estetică, producție video până la servicii call-center și design floral. Cum spuneam, nu ne plictisim. 🙂
→ Lucrăm destul de mult remote în perioada asta, însă cel puțin o dată pe săptămână suntem în biroul nostru din Bld. Banul Manta, nr. 2.
→ Nu lăsăm niciun moment important să treacă fără să ciocnim un pahar de 🍷 (asta ca să știi cum va arăta prima ta zi la noi în echipă).

Cum aplici
Am pregătit 6 întrebări care nu-ți vor lua mai mult de 15 minute, promitem. Te rugăm să le completezi direct în formularul de aici, până pe 25 octombrie.
Nu-ți ascundem, proba scrisului este foarte importantă pentru noi. În funcție de ea, te vom contacta să stabilim următorii pași și o discuție informală despre unde te vezi, ce-ți place să faci, de ce proiecte ar urma să te ocupi și despre orice întrebare sau nelămurire ai avea.
Vom răspunde însă tuturor, pentru că apreciem efortul fiecărui om care își ia cel puțin 15 minute ca să aplice pentru un job în echipa noastră. Abia așteptăm să te citim și să te cunoaștem! ❤
Ilustrație: Alexandru Purcărea