Căutăm PR Executive @ Crafters
de Crafters - 17 martie, 2022
Salut,
Suntem Crafters și vrem să aducem alături de noi un specialist în PR, cu minimum 1-2 ani de experiență anterioară de agenție, musai un om bun, alături de care să ajutăm mai multe business-uri antreprenoriale să comunice coerent, consistent și cu sens.
Căutăm așadar un om cu drag de comunicare și antreprenoriat, pentru rolul de PR Executive la noi în echipă.
Ce vei face ca PR Executive
👉 Te documentezi. Petreci timp ca să înțelegi în profunzime business-urile și industriile în care activează clienții noștri;
👉 Scrii. Comunicate de presă, interviuri, articole de opinie și orice material de media care face parte din planul de comunicare;
👉 Faci media relations. Trimiți comunicate de presă, propui subiecte relevante pentru jurnaliștii cu care ești în contact, păstrezi legătura cu aceștia, faci reach-out către jurnaliști, bloggeri & KOLs în contextul unor momente-cheie (invitații la evenimente, deliveries, campanii paid etc);
👉 Interacționezi cu clienții. Nu vei face project management, însă uneori va fi nevoie să-ți preiei conținut direct de la clienți pentru realizarea materialelor de presă;
👉 Ții bazele de date actualizate;
👉 Mergi „pe teren”. Dincolo de munca de birou, există și o componentă activă, care presupune să fim în mijlocul evenimentelor atunci când e necesar.
Ce oferim
👉 Salariu în funcție de experiență – aliniat la standardele din piață. Deși căutăm oameni cu min. 1-2 ani de experiență, suntem deschiși și la colaborări cu specialiști seniori.
👉 Plan de creștere financiar pe termen mediu și lung. Din paradigma antreprenorială în care funcționăm, credem că e important să aliniem câștigurile colegilor noștri la valoarea pe care aceștia o aduc în agenție. După primele 3 luni de colaborare, gândim împreună cu plan de creștere financiară bazat pe KPI realiști – în funcție de care poți accesa bonusuri, beneficii suplimentare sau creșteri salariale. În felul acesta, știi mereu care este următorul prag pe care îl poți atinge și care sunt pașii ca să ajungi acolo.
👉 Perspective de creștere. În funcție de lucrurile care te motivează, descoperim care este direcția spre care vrei să crești. Poate vrei să îți exersezi mai mult abilitățile de strategie, poate te tentează zona de project management & client service sau poate vrei mai degrabă să înțelegi în detaliu cum funcționează un business antreprenorial. Atâta timp cât știi ce-ți dorești, există deschidere și susținere din partea noastră către orice direcție ai vrea să virezi.
👉 Volumul de muncă va fi calibrat la anii tăi de experiență.
👉 Un spațiu de muncă corect, bazat pe comunicare, feedback și susținere. Încurajăm autonomia atât timp cât vine la pachet cu responsabilitate. Nu căutăm să ținem pe nimeni la birou 8 ore pe ceas, important este să ne putem baza unii pe ceilalți și să ne facem munca la cele mai înalte standarde. Nu încurajăm sub nicio formă overtime-ul și ținem la o bună organizare a timpului nostru de muncă.
👉 Un mediu în care simți că munca și efortul tău contează. Pe de-o parte, o să vezi rezultate rapide în business-ul clienților alături de care vei lucra. Pe de altă parte, noi suntem întotdeauna oamenii care văd, aplaudă și recompensează efortul și munca bine făcută
Cum știi dacă te potrivești cu jobul nostru
👉 Ai experiență anterioară de agenție sau în presă (min. 1-2 ani)
👉 Ai mai comunicat pentru proiecte antreprenoriale sau, cel puțin, ești obișnuit/ă cu ce înseamnă un efort de media relations făcut temeinic (mai puțin media buying, mai mult căutarea subiectelor sau a unghiurilor de comunicare ce aduc valoare și pentru mass-media)
👉 Ești un om care comunică bine și cu ușurință atât în scris, cât și verbal. Ți-e ușor să vorbești deschis despre ce-ți dorești, apreciezi feedback-ul spus până la capăt, cauți întotdeauna să vezi și perspectiva celuilalt și eviți să rămâi blocat în propriile opinii.
Cum aplici & cum ne asigurăm că facem echipă bună
👉 Ne trimiți CV-ul tău pe hello@crafters.ro, alături de o scurtă descriere a 1-2 proiecte de PR anterioare la care ai contribuit (ne interesează să vedem implicarea ta și munca pe care au presupus-o proiectele respective). Dacă vii din jurnalism, ne poți trimite un scurt portofoliu de articole și materiale scrise de tine. DDL: 1 aprilie
👉 Dacă CV-ul și e-mailul tău ne-au atras atenția, te invităm la o discuție informală, de aprox. 1-2 ore, în care vom vrea să ne cunoaștem mai bine și să înțelegem cum și dacă putem face echipă. Vom vrea să știm ce te motivează, cum și dacă putem să aducem valoare pentru tine (și viceversa) și îți vom povesti în detaliu despre cum lucrăm, despre proiectele noastre și despre care ar fi primii pași alături de noi. Dacă totul merge bine, ne auzim apoi într-o discuție scurtă în care stabilim pașii următori.
Ce ar ajuta să știi despre noi
👉 Facem echipă cu antreprenorii care au nevoie de comunicare conectată în profunzime la business-ul lor. Despre povestea noastră informală poți să citești aici. Iar despre cum vedem lucrurile la noi în industrie poți să citești aici și aici.
👉 Am câștigat premiul de Small Consultancy of the Year la Romanian PR Award în 2021 și Silver Award for Excellence la categoria de comunicare internă la Romanian PR Award 2020, cu campania de aici.
👉 Lucrăm pentru proiecte antreprenoriale sau alături de corporații care funcționează în mentalitatea de antreprenori. În prezent, lucrăm cu proiecte stabile din cele mai diverse domenii: cultură, construcții, pet grooming, BPO, educație, HR, tech.
👉 Misiunea noastră este să-i ajută pe antreprenori să comunice mai bine, iar anul trecut am lansat #punctCOMM, primul newsletter de comunicare pentru antreprenori, care recent a ajuns la ediția cu nr 12. Mai multe despre #punctCOMM aici.
👉 Lucrăm hibrid și încercăm să fim la biroul nostru din Bld. Banul Manta de 2-3 ori pe săptămână.
👉 Nu lăsăm niciun moment important să treacă fără să ciocnim un pahar de 🍷 (asta ca să știi cum va arăta prima ta zi la noi în echipă).