Căutăm 2 colegi noi: PR Specialist cu experiență & Social Media Executive
de Crafters - 17 noiembrie, 2021
Încheiem anul în forță și sperăm să începem 2022 tot așa. 🎉 Pentru ca asta să se-ntâmple, căutăm să aducem în echipă doi crafteri talentați, care vor să facă treabă bună în PR și în social media pe proiecte antreprenoriale din cultură, tech, educație, construcții sau design interior.
Lăsăm aici toate detaliile 👇
PR Specialist
Te potrivești cu acest rol, dacă:
→ Ai cel puțin 4-5 ani de experiență în PR, dintre care măcar jumătate petrecuți în agenție
→ Ești obișnuit(ă) ca munca ta de zi cu zi să însemne gândirea celor mai bune unghiuri prin care să faci un brand relevant și să-l pui pe agenda publică. Asta înseamnă că nu-ți sunt străine instrumente cum ar fi comunicatele de presă, pitching stories, PR Deliveries etc.
→ Cunoști foarte bine peisajul mass-media românesc, știi vocile cele mai importante din online și ai un network solid. Dincolo de toate astea, cauți mereu să construiești relații sănătoase cu cei cu care colaborezi și te preocupă cu adevărat să generezi informații care să le aducă valoare.
→ Știi să transmiți mesaje concise, clare, structurate și să le ambalezi în tipologii de conținut relevante (interviuri, materiale de opinie, comunicate de presă și altele) – atât în română, cât și în engleză.
→ Poți coordona campanii care includ influenceri/ key-opinion leaders, cauți proactiv oportunități de comunicare pentru clienții de care te ocupi și te motivează când poți să faci legătura dintre oameni și anumite proiecte sau branduri.
Ce vei face
Coordonezi și implementezi strategii de comunicare & media relations.
Ești parte din ședințele de briefing și de strategie, construiești planul de PR, preiei conținut, scrii materiale de presă, gândești subiecte, faci pitching la nivel național, local și internațional în toate tipurile de presă, te ocupi de interviuri și implementezi proiecte editoriale, păstrezi legătura cu jurnaliștii și implementezi campanii cu KOLs.
Social media executive
Te potrivești cu acest rol, dacă:
→ Ai cel puțin 2 ani de experiență relevantă în social media (experiența directă de a lucra în agenție este un plus).
→ Poți să gestionezi mai multe tipuri de canale social media (Facebook, Instagram și LinkedIn în mod obligatoriu) și înțelegi cum funcționează algoritmii fiecărei platforme în parte.
→ Scrii bine, adaptat la fiecare rețea de social media în parte.
→ Poți să gândești strategic un conținut care să aducă valoare. Nici ție nu-ți place abordarea pompieristică de tipul „ce mai postez și eu astăzi în social media?”
→ Ai minime cunoștințe de folosire a unor instrumente de editare vizuală (cum ar fi Canva) sau ai deschiderea să le deprinzi. 🙂
→ Îți place să testezi, să găsești subiecte relevante de conversație în online, să fii conectat la noutăți, să creezi o comunicare armonioasă, desprinsă din povestea brandului pentru care comunici și care să fie utilă audienței acestuia.
Ce vei face
Comunicare în social media aliniată la vocea brandurilor pentru care vei lucra: de la stories la planuri de conținut pentru Facebook & Instagram până la community management.
Asta înseamnă că vei prelua conținut direct de la client, vei identifica pilonii de conținut cei mai potriviți în funcție de canalul de social media pe care îl vei gestiona, vei gândi cea mai bună modalitate/ cele mai bune formate să transmiți mesajele-cheie ale brandului, vei monitoriza impactul postărilor tale și vei avea grijă de comunitatea online creată.
La ce ne uităm dincolo de „fișa postului”
→ Ești o persoană autonomă și nu ai nevoie de micro-management
→ Deadline-urile sunt o responsabilitate pe care o iei în serios
→ Vrei mereu să faci mai bine, te implici realmente în proiectele pe care lucrezi, îți place să-ți duci munca la bun sfârșit
→ Comunici deschis, ești proactiv(ă) și foarte organizat(ă).
Ce punem la bătaie
→ Venituri în linie cu experiența și pregătirea ta. Suntem o echipă nucleu de consultanți cu experiență, iar asta înseamnă că înțelegem valoarea unui profesionist bun.
→ Un mediu de lucru în care încurajăm autonomia – în colaborarea noastră, îți poți organiza timpul așa cum vrei atâta vreme cât ne atingem rezulatele propuse. Cu alte cuvinte, poți acționa ca un freelancer, dar care are siguranța unui job stabil.
→ O muncă imediat vizibilă în proiectele pe care lucrezi, dat fiind că lucrăm în general cu branduri antreprenoriale, iar activitatea noastră este direct conectată la acestea.
Cum putem lucra
Forma de colaborare este deschisă. Nu-ți ascundem, noi ne dorim colegi full-time, cu contract de muncă, însă suntem deschiși și la alte variante: poate fi contract de prestări servicii, contract de drepturi de autor etc. Ne interesează mai mult să lucrăm îndeaproape și să facem cu adevărat echipă, indiferent de scenariul în care te simți mai confortabil.
Cum poți să aplici
Scrie-ne și povestește-ne mai multe pe hello@crafters.ro, dacă te potrivești cu vreunul dintre rolurile pe care le căutăm (sau dacă știi pe cineva care s-ar potrivi).
Ne auzim acolo pentru pașii următori. 🙂
Despre noi
→ Din 2015, lucrăm cu antreprenorii care au nevoie de o comunicare integrată și conectată în profunzime la brandul și businessul lor
→ Am câștigat Silver Award pentru Comunicare internă la Romanian PR Award 2020
→ Suntem inițiatoarele primului newsletter de comunicare pentru antreprenori – #punctCOMM (aici e cea mai recentă ediție)
→ Despre noi poți citi și în Decât o Revistă și IQ Ads, iar din Republica, Start-up.ro, PR România, Revista Biz poți să afli mai multe despre perspectiva noastră legată de comunicare & industrie.
→ Mai multe despre cine suntem și cum gândim, direct la noi pe blog.