Blog
Salut! Aici e blogul nostru, locul în care scriem despre comunicare, antreprenoriat și intersecția dintre cele două. Oferim insight-uri, săpăm după idei, ne încumetăm la opinii, meșterim recomandări concrete pentru antreprenori curioși. Indiferent de subiectul pe care-l abordăm, avem în minte un lucru: să creăm conținut util, care să-ți aducă valoare. Bine ai venit! 😊
#3idei pentru integrarea inteligenței artificiale în marketing cu Alexandru Negrea (Social Smarts & Saga Space)
Alexandru Negrea este unul dintre cei mai cunoscuți profesioniști din domeniul comunicării online. În articolul următor, Alex recomandă 3 idei despre cum poți să folosești eficient inteligența artificială (AI) în comunicarea online, dacă ești antreprenor.
Gânduri la 3 ani de #punctCOMM
Luna asta, se împlinesc 3 ani de când trimitem, lună de lună, #punctCOMM, newsletterul nostru de comunicare antreprenorială. E un proiect editorial care a apărut din dorința de a-i ajuta pe antreprenori să înțeleagă mai bine cum funcționează comunicarea la firul ierbii.
E un moment bun să facem un exercițiu de introspecție. Iată câteva gânduri despre #punctCOMM: ce ne motivează, cum ne uităm la creștere, ce am învățat în acești 3 ani, cu gândul că va fi util pentru cei care vor să pornească un proiect similar.
#3idei despre cum să ai negocieri mai bune ca antreprenor cu Sabin Gîlceavă, Consilier în negociere și fondator Leverage
Rubrica #3idei de astăzi este semnată de Sabin Gîlceavă, consilier în negociere și fondator Leverage, companie de pregătire, shadowing și reprezentare în negocierea de business. Sabin are o experiență de peste 30 de ani în vânzări, negociere și training, iar în articolul următor inventariază 3 recomandări pentru cum pot negocia mai bine antreprenorii.
Strategie și implementare în comunicare. La ce să fii atent în ambele etape?
Atunci când iei în calcul promovarea brandului tău antreprenorial, cel mai probabil știi deja că te pregătești pentru două etape la fel de importante: un demers strategic, în care să pui bazele a ceea ce urmează să comunici, și implementarea, care să aducă în realitate exercițiul strategic.
În articolul următor, am pus cap la cap o listă de lucruri la care să fii atent, ca antreprenor, în ambele etape ale promovării: strategie și implementare.
24 de recomandări pentru o comunicare mai bună în 2024
Care sunt acele recomandări pentru un antreprenor care vrea să își promoveze mai bine businessul în 2024? De la ce să înceapă, la ce să se uite, ce să ia în calcul?
Am invitat la dialog unii dintre dintre cei mai experimentați oameni de marketing, branding, social media & PR din România și împreună cu ei am inventariat cele mai importante 24 de recomandări de la care poate porni orice antreprenor care își dorește ca anul ăsta să comunice mai bine.
Crafters Series. Oana Odobescu, Fondator & Managing Partner: „Ceea ce fac la Crafters încă mă umple de energie, mă mișcă și mă ține în priză”
Aniversăm 4 ani ca agenție și 9 ani de când suntem pe piață. Cu ocazia asta, am vrut să ne prezentăm fără să ne luăm atât de tare în serios. Așa că ne-am inspirat din structura binecunoscutului chestionar al lui Marcel Proust, căruia i-am dat un twist legat de industria comunicării. Fiecare dintre noi va răspunde acelorași 14 întrebări despre ce ne motivează la ceea ce facem, ce profesioniști admirăm sau după ce filosofie de muncă ne ghidăm.
Crafters Series. Alexandra Enăchescu, Managing Partner & strateg în comunicare: „Mă motivează că am dezvoltat totul bazat pe valorile și credințele noastre reale”
Aniversăm 4 ani ca agenție și 9 ani de când suntem pe piață. Cu ocazia asta, am vrut să ne prezentăm fără să ne luăm atât de tare în serios. Așa că ne-am inspirat din structura binecunoscutului chestionar al lui Marcel Proust, căruia i-am dat un twist legat de industria comunicării. Fiecare dintre noi va răspunde acelorași 14 întrebări despre ce ne motivează la ceea ce facem, ce profesioniști admirăm sau după ce filosofie de muncă ne ghidăm.
Crafters Series. Andreea Iovu, Project Manager și Senior Content Writer: „Am nevoie să știu că munca mea contribuie la schimbări pozitive, reale, în comunitate”
Aniversăm 4 ani ca agenție și 9 ani de când suntem pe piață. Cu ocazia asta, am vrut să ne prezentăm fără să ne luăm atât de tare în serios. Așa că ne-am inspirat din structura binecunoscutului chestionar al lui Marcel Proust, căruia i-am dat un twist legat de industria comunicării. Fiecare dintre noi va răspunde acelorași 14 întrebări despre ce ne motivează la ceea ce facem, ce profesioniști admirăm sau după ce filosofie de muncă ne ghidăm.
Crafters Series. Roxana Dănăilă, Content Writer & PR Specialist: „Mi-aș dori ca textele care pleacă din mâinile mele să nu ajungă niciodată să fie replicate cu ușurință de un AI”
Aniversăm 4 ani ca agenție și 9 ani de când suntem pe piață. Cu ocazia asta, am vrut să ne prezentăm fără să ne luăm atât de tare în serios.
3 idei despre o comunicare mai bună în social media. Cu Adina Jipa, fondator Socialinsider
Adina Jipa este fondator și CMO Socialinsider. Împărtășește în continuare 3 idei pragmatice despre cum pot brandurile antreprenoriale să comunice mai bine în social media.
Cele mai frecvente prejudecăți despre comunicare ale antreprenorilor
Descoperă în articolul următor care sunt principalele prejudecăți despre comunicare pe care le au antreprenorii. Le dezbatem pe rând și ne uităm la zonele în care comunicarea poate fi uneori greșit înțeleasă.
3 idei despre cum să te gândești la costuri dacă ai un business B2B
Emanuel Martonca este expert în pricing și fondatorul Soft Fight, primul sistem expert de calcul dinamic al prețurilor pentru software B2B. Pentru rubrica #3idei, Emanuel oferă 3 perspective despre cum ne putem uita la costuri dacă avem un business B2B.
Cum umanizezi comunicarea unei organizații antreprenoriale B2B
Un brand își poate articula latura umană în multe feluri. Iată câteva direcții ușor de pus în practică și la îndemâna oricărei organizații antreprenoriale B2B care își dorește o prezență mai umană în relația cu stakeholderii săi.
Comunicarea Crafters. Studiu de caz
Despicăm firul în patru și analizăm cum am gândit comunicarea Crafters, ocazie cu care sperăm că orice antreprenor – indiferent de industrie – să își poată lua inspirație, insight-uri și recomandări hands-on. Bonus: la finalul materialului, găsești pentru download și prezentarea pe marginea căreia am povestit la STUP.
3 idei pentru un brand de angajator consistent. Cu Raluca Dumitra, Head of Marketing eJobs
Cele 3 idei de luna asta sunt semnate de Raluca Dumitra, Head of Marketing la e-Jobs. Raluca împărtășește 3 recomandări pentru un employer branding consistent, pe care orice antreprenor le poate pune în practică.
3 idei despre viitorul în social media. Cu Cristian Manafu, Trainer și consultant în social media
Cristian Manafu, trainer și consultant în social media & Fondator Evensys, inventariază, pentru rubrica noastră #3idei, trei trenduri în social media pe care orice antreprenor preocupat de viitor ar trebui să le cunoască.
3 idei ca să fii un lider mai bun în compania ta
#3idei despre ce înseamnă să fii un lider mai bun în businessul tău antreprenorial. Recomandările sunt semnate de Catrinel Dumitru, coach și strateg de business.
Descoperă-le pe toate în materialul următor 👇
De ce eșuează uneori relația client-agenție. Câteva scenarii
O relație profesională se poate bloca din mai multe motive. Trecem în revistă câteva dintre aceste scenarii, din perspectiva agenției, cu gândul de a contribui la relații de muncă mai bune și mai sănătoase.
#3idei despre o cultură organizațională puternică în mediul antreprenorial cu Iuliana Stan, Human Synergistics
Iuliana Stan, Managing Partner Human Synergistics România, împărtășește în articolul următor 3 recomandări pentru o cultură organizațională puternică.
#3idei despre marketingul personalizat. Cu Andrei Cismaru, Head of CRM and Digital @ PENNY Romania
Luna asta, rubrica #3idei este semnată de Andrei Cismaru, care împărtășește 3 recomandări despre marketing personalizat și interacțiune digitală, pentru o relație mai bună cu clienții sau utilizatorii tăi. Click & learn 👇