Lansăm .COMM, primul newsletter despre comunicare pentru antreprenori

de Crafters - 24 martie, 2021

Ce-nseamnă o comunicare mai bună? De unde o pornesc dacă sunt pentru prima dată în fața unei experiențe de colaborare cu o echipă de comunicare? Ce îmi aduce procesul de comunicare de fapt? Cum mă uit la rezultate, cum mă uit la relația de lucru, de ce sunt ambele importante ca să fac o treabă mai bună? De ce-mi trebuie strategie, ce o să primesc și cum mă ajută concret? Astea sunt doar câteva dintre întrebările pe care un antreprenor și le pune atunci când cântărește o decizie importantă pentru businessul lui: să înceapă sau nu comunicarea și la ce să se aștepte?

Și sunt atât de multe de povestit pornind de aici, încât ne-am decis să le discutăm pe toate în profunzime într-un newsletter lunar. I-am spus .COMM (punct comm), adică punctul de întâlnire dintre antreprenoriat și comunicare.

Ce vei afla din newsletterul .COMM, punctul de întâlnire dintre antreprenoriat și comunicare

.COMM e pentru antreprenori curioși, care își doresc resurse hands-on și informații fără praf în ochi despre cum să se asigure că au o comunicare ce le aduce valoare reală în business; despre recomandări utile, instrumente practice și o viziune despre ce au făcut și alți antreprenori, unde au ezitat, ce au învățat pe parcurs.

Mai adăugăm și-un strop de ce-i nou și ce se mai întâmplă prin domeniul nostru, pentru că lucrăm în industria care se schimbă peste noapte și-n care niciodată nu poți ști suficient de multe. Și întotdeauna, pentru că meseria noastră e una colaborativă și poartă multe pălării diferite (pe care n-ai cum să le porți de unul singur și să le porți cu adevărat bine), ne-ntrebăm cum să comunicăm mai eficient și integrat, împreună cu specialiști foarte buni la ceea ce fac.

Ce ne străduim întotdeauna să aducem, indiferent de subiectele pe care le abordăm, este o perspectivă pragmatică, realistă, orientată spre acțiune și spre înțelegerea mecanismelor mai fine care deblochează uneori relația dintre un business și comunicarea cea mai potrivită pentru el. De-asta trecem dincolo de enumerarea unor recomandări. Selectăm și sintetizăm un conținut pe care deja l-am trecut prin filtrele proprii și pe care l-am văzut deseori și pus la treabă, cu exemple concrete și pe proiecte antreprenoriale aflate în cele mai diverse etape de viață. Timpul este cea mai importantă resursă a noastră, a tuturor, așa că vrem să accelerăm valoarea pe care o iei parcurgând newsletterul nostru.

Deseori, vom aborda frontal teme care sunt poate puse sub tăcere în industria noastră sau considerate periferice, dar care, dacă ne-ntrebi pe noi, fac sau desfac o colaborare cu adevărat reușită între antreprenori și echipa de comunicare: rezultatele realiste așteptate de la comunicare, cum crești o relație sănătoasă agenție-client, de ce graba strică treaba atunci când ne aruncăm în promovare fără să avem mai întâi bazele brandului și ce poți să faci chiar de mâine puțin mai bine în felul în care îți comunici brandul.

Până la urmă, newsletterul nostru vine din dorința de a munci mai sănătos împreună, de a înțelege cum se întrepătrund deciziile de business cu cele de comunicare, de a găsi moduri să lucrăm mai agil, mai asumat, cu o mai mare încredere unii în alții, căutând valoarea și întrebându-ne mereu „de ce fac asta și la ce-mi folosește?”. Cu zero toleranță față de aura de glam sau prețiozitatea pe care o are uneori domeniul nostru.

Începuturi. Ediția-pilot din newsletterul .COMM

Ediția-pilot a newsletterului nostru pleacă spre inboxurile care vor să o descopere în ultima săptămână din fiecare lună. Și, ca orice punct de pornire, ne-am gândit să spună o poveste despre începuturi. Printre lucrurile pe care le-am pregătit, o să găsești niște resurse și idei despre:

→ Rezultatele la care să te aștepți în primele luni în care-ncepi comunicarea (fără să ai vreun istoric anterior) – veșnica „problemă” pe care ne-o punem cu toții dintotdeauna: ce indicatori îți pot spune că ești pe drumul cel bun? Care e reperul corect pe care să ți-l iei? Aducem o perspectivă integrată, la care au contribuit mai mulți specialiști în comunicare;

→ O resursă care să orienteze business-urile la început de drum (și care mai au lucruri de așezat înainte de etapa de comunicare), cu lucrurile importante pe care să le reții din ea;

→ Vești despre ce mai e relevant prin domeniul nostru și cu ce-ți recomandăm să începi;

→ Recomandări aplicabile și concrete pe care să le iei ca reper la intersecția dintre comunicare și antreprenoriat;

→ Niște inspirație pentru timp liber de la noi din echipă, despre ce mai citim, ce filme mai vedem sau ce mai ascultăm.

Dacă ceva de aici îți face cu ochiul, te așteptăm să te abonezi aici și ne citim cum am stabilit.

Primul newsletter ajunge la tine în inbox miercuri, pe 31 martie. 😊

Abia așteptăm părerea ta, după ce prima ediție .COMM ajunge la tine.

Ne vedem curând pe mail,

Oana & Alexandra

P.S. Dacă vrei să citești mai multe despre resursele publicate de noi până acum, poți arunca o privire aici.

Despre autor

Crafters
înapoi la articole
Share via
Copy link
Powered by Social Snap