O strategie de comunicare corectă (Ghid gratuit)
de Crafters - 11 mai, 2021
“Strategia” este probabil cel mai abuzat cuvânt din industrie alături de verișorii săi, “creativitatea” și “storytelling-ul”. Asta explică și rezervele pe care unii antreprenori le au atunci când aud că primul pas, înainte de implementare, este formularea unui plan strategic.
Și noi facem parte dintre cei care susțin că antreprenoriatul nu este despre a aștepta momentul perfect sau despre a șlefui produsul sau serviciul la nesfârșit, însă, cu toate astea, sunt adeptele unei comunicări fără strategie la fel de mult cum ne place o dimineață fără soare. 🙂
E adevărat, strategia necesită deseori resurse de timp serioase, însă, atunci când este bine gândită, te ajută să eficientizezi investițiile pe termen mediu și lung.
În plus, te ajută să clarifici lucruri importante: definirea poziționării, a poveștii, a mesajelor-cheie, a modului în care vrei să fii util în viața clienților tăi. Din experiența noastră, companiile antreprenoriale trec rareori pe cont propriu printr-un astfel de demers (responsabil cu lucruri precum coerența, încrederea în brand, experiența de brand etc.), așa că strategia e un exercițiu bun cu care să începi.
Ți-am pregătit un material de lucru care te ghidează prin etapele și întrebările de bază prin care ar trebui să treci atunci când vrei să pornești un demers de comunicare coerent, pe termen lung.
Descarcă ghidul de lucru și află cum:
🔸 să-ți cunoști mai bine clienții;
🔸 să-ți clarifici modurile în care te diferențiezi de competiție;
🔸 să-ți spui mai bine povestea;
🔸 să creezi un plan de comunicare relevant pentru brandul și business-ul tău.