Recrutăm PR Executive cu 3 ani de experiență

de Crafters - 17 august, 2021

Dacă anul trecut eram în căutarea unui content writer, iată că un an mai târziu, vrem să creștem încă o dată. Căutăm un PR Executive, alături de care să ne extindem forțele și să ajutăm și mai mulți antreprenori să comunice pragmatic, consistent și coerent lună de lună.

Căutăm, așadar, un om de comunicare priceput, cu 3-4 ani de experiență în PR și media relations.

Credem că vom face echipă bună dacă

→  Înțelegi în profunzime domeniul. Pentru noi, asta se traduce în faptul că știi care sunt pașii unei strategii de PR, pui întrebările corecte, ești primul care vede unghiurile de comunicare cu cel mai mult impact, simți valoarea unei informații, citești presă, bloguri și ești la curent cu noutățile din domeniile clienților pentru care vei lucra; poți să faci conexiuni și să vii cu soluții aplicate, ai o abordare corectă în relațiile cu media, știi ce poți obține la capătul unui efort de comunicare, lucrezi cu mai multe instrumente de PR, nu-ți este teamă să iei decizii și să fii proactiv.

→  Scrii bine în română și în engleză. Munca ta va presupune și o componentă de content writing. Vei scrie materiale de presă, vei prelua și prelucra conținut din partea clienților, vei scrie advertoriale (și nu în sensul de „cumpără, cumpără, suntem extraordinari”), interviuri, comunicate de presă. Căutăm așadar pe cineva care se exprimă cu ușurință în scris și care e capabil să urmărească un fir logic, argumentat și convingător.

→  Nu-ți dorești să te plafonezi. Dacă vom lucra împreună, o să auzi mereu că ne întrebăm „cum putem face lucrurile mai bine?”. Iar asta nu are legătură doar cu faptul că lucrăm într-un domeniu care se schimbă permanent și e important să rămânem conectate la ce e nou, ci ține mai mult de o mentalitate în care funcționăm: cea antreprenorială. Ceea ce ne duce la următorul punct. 🙂

→  Ai și tu o mentalitate antreprenorială. Înțelegi tandemul autonomie-responsabilitate, îți place să ai inițiativă, te motivează să ai rezultate, îți place să înveți permanent și cauți să progresezi lună de lună.

→  Îți place ce faci. Ne enervează clișeul care spune că munca trebuie să coincidă cu pasiunea fiecăruia dintre noi. Cu toate astea, știm cât de mult contează să existe o motivație interioară care vine cel mai adesea din compatibilitatea pe care o ai cu munca pe care o faci. Ne-ar plăcea să nu-ți fie teamă să te-ntrebi mereu ce poți face mai mult, tocmai pentru că știi foarte bine care-i sensul pentru tine în ceea ce faci. Asta nu înseamnă sub nicio formă că vei lucra peste program, ci că te preocupă să muncești cu sens.

→  Îți pasă realmente de oamenii cu care lucrezi. Ne dorim tare mult să lucrăm cu un PR Executive care – întotdeauna, dar întotdeauna – caută să construiască relații solide, pe termen lung. Dacă te preocupă cu adevărat să-l ajuți pe omul de la capătul firului și dacă îți pui problema de o oferi înainte de a cere, atunci cel mai probabil we are a match.

Ce vei face mai exact la noi în echipă

Implementezi strategii de comunicare & media relations. Ești parte din ședințele de briefing cu clienții, preiei conținut, scrii materiale de presă, gândești subiecte, faci pitching național și internațional în toate tipurile de presă (online, TV, radio, print), te ocupi de interviuri și implementezi proiecte editoriale, păstrezi legătura cu jurnaliștii, implementezi campanii cu KOLs, păstrezi listele de presă actualizate.

Faci research, vii cu idei, ești parte din crearea strategiilor de comunicare și promovare.

Ești în contact cu clienții alături de noi – de la etapa de briefing până la implementare și raportare.

Lucrezi pe proiecte antreprenoriale naționale și internaționale din următoarele domenii: Design interior, Soluții digitale pentru industria de construcții, Tech start-ups, Cultural, HR, Fashion.

 

Cum arată mediul de lucru și la ce ne angajăm și noi, odată cu tine

Jobul pe care ți-l propunem este full-time. Începem cu o perioadă de acomodare de 3 luni. Preferăm să-i spunem „acomodare” și nu „probă”, pentru că nu suntem la școală. Dar credem că perioada asta este importantă de ambele părți, ca să ne dăm seama dacă funcționăm bine împreună și în practică.

Un spațiu în care ai libertate. Credem că am face echipă bună cu un om proactiv, căruia îi place să fie autonom și să lucreze pe cont propriu. Nu căutăm să te ținem într-un loc 8 ore pe ceas. Dimpotrivă. Pentru noi e mai puțin important să bifezi programul obișnuit de la 9 la 5, cât să fii responsabil, să nu te sperie deadline-urile și să ne putem baza pe tine.

Un mod de lucru hibrid. Ne vedem la birou, în principiu, de 3 ori pe săptămână: luni, miercuri și vineri. Poți lucra remote pe perioade mai lungi, ai libertatea să-ți gestionezi singur programul, atât timp cât îți pasă de ceea ce faci și poți să și faci ceea ce ai promis.

O echipă în care comunicăm. Direct, deschis, matur. Credem că, dincolo de „fișa postului”, contează relațiile pe care le creăm cu oamenii alături de care lucrăm, iar comunicarea este lipiciul care ne va ține alături și în momentele mai grele.

Un loc în care rezultatele sunt văzute și apreciate. Noi suntem oamenii care au căutat asta toată viața de la ceea ce fac. Ăsta e și motivul pentru care Crafters există și pentru care știm că energia noastră e pusă la treabă cu folos. Același lucru vrem să aducem și în relația cu tine.

Ce ar ajuta să știi despre noi

→ Facem echipă cu antreprenorii care au nevoie de comunicare conectată în profunzime la business-ul lor: de la strategia de comunicare la planul de PR, social media și conținut.

→ Astăzi, suntem o echipă nucleu de 3 persoane – Oana, Alexandra și Ruxandra – și lucrăm alături de mai mulți colaboratori ce ne completează munca (designeri, ilustratori, echipe de performance etc). Despre povestea noastră informală poți să citești în Decât o Revistă.

→ Suntem preocupate continuu să creștem, să ne dezvoltăm, să dezbatem, să rămânem conectate la noi și la ceilalți. Avem urechile ciulite pe orice subiect legat de antreprenoriat și comunicare, motiv pentru care am inițiat și primul newsletter dedicat comunicării pentru brandurile antreprenoriale. Iată cum arată cea mai recentă ediție (dacă-ți place ce citești, te poți abona aici, ca să ne cunoști mai bine).

→ Nu lăsăm niciun moment important să treacă fără să ciocnim un pahar de 🍷  (asta ca să știi cum va arăta prima ta zi la noi în echipă).

→ Lucrăm hibrid, ceea ce înseamnă că de 2-3 ori pe săptămână suntem la biroul nostru din Bld. Banul Manta, nr. 2. Adică aici 👇

 

Cum aplici

Simplu. Trimite-ne un email pe hello@crafters.ro și povestește-ne despre un proiect de PR din care ai făcut parte și de care ești mândru/ mândră. Suntem curioase să știm ce a presupus munca ta, cu ce fel de instrumente ai lucrat și de ce rezultate te-ai bucurat la final. Pe lângă asta, te rugăm să ne trimiți – în același mail – și un CV actualizat.

Nu-ți ascundem, experiența e importantă. În funcție de povestea trimisă și de nivelul de experiență, te vom contacta să stabilim următorii pași și o discuție informală despre unde te vezi, ce-ți place să faci, de ce proiecte ar urma să te ocupi și despre orice întrebare sau nelămurire ai avea.

Vom răspunde însă tuturor, pentru că apreciem efortul fiecărui om care își ia cel puțin 15 minute ca să aplice pentru un job în echipa noastră. Abia așteptăm să te citim și să te cunoaștem! 🙌

Despre autor

Crafters
înapoi la articole
Share via
Copy link
Powered by Social Snap