#3idei despre un website bun. Cu Alex Filoti de la Happy Advertising

de Crafters - 6 septembrie, 2022

Comunicarea este un domeniu vast, cu delimitări și granițe uneori volatile. Așa că ne-am propus să-l organizăm în serii de câte trei idei, care să esențializeze bune practici și recomandări pentru antreprenorii care vor să înceapă un demers coerent de comunicare.

Fiecare serie este susținută de un specialist-invitat, care explică pe scurt trei recomandări practice și aplicate din domeniul în care este expert.

Primul invitat este Alex Filoti, fondator și CEO Happy Advertising (agenție de digital), antreprenor cu 13+ ani experiență și colaborări cu clienți naționali și internaționali. Iată ce a povestit despre criteriile pe care trebuie să le bifeze orice website bun.

Stick to the brand book

Brandurile au nevoie de o imagine cât mai clară care să poată fi asociată cu serviciile sau produsele pe care le oferă. Website-ul de prezentare trebuie să fie în ton cu identitatea grafică a companiei și să urmeze cu strictețe direcțiile vizuale prezente în brand book.

Altfel spus, dacă businessul pe care îl conduci vine în întâmpinarea clienților cu produse și servicii premium, cu siguranță identitatea grafică și designul folosit pentru website-ul de prezentare trebuie să păstreze aceeași notă. Este de la sine înțeles că trebuie să existe și un brand book, nu? 🙂

Cei trei piloni

Realizarea unui website de prezentare trebuie să aibă la bază 3 piloni după care să se ghideze orice dezvoltator:

”Good looking”

Site-ul trebuie să-i ofere utilizatorului o experiență plăcută, atât vizuală, cât și din punct de vedere al funcționalității. Fiecare element trebuie să se potrivească în pagină, iar contentul website-ului trebuie să răspundă celor mai importante întrebări ale potențialilor clienți.

“Google likes it!”

SEO este un capitol important pentru fiecare website de prezentare. Un site care nu este bine clasat în principalul motor de căutare, Google, nu va genera trafic care la rândul lui să genereze lead-uri. Optimizarea unei astfel de pagini începe încă din momentul realizării acestuia și continuă constant prin adaptarea conținutului și a altor elemente tehnice, dar și prin procesul de link building ulterior.

“The user likes it!”

Fiecare antreprenor își cunoaște sau, cel puțin, ar trebui să cunoască profilul clientului ideal. Îndeplinește site-ul așteptările și nevoile acestuia? Dacă website-ul nu este bine structurat, nu conține call to action-uri smart și intuitive, nu va genera suficiente conversii.

Simple is better

Simplitatea va fi întotdeauna apreciată. Indiferent de cât de futurist vrei să arate website-ul de prezentare al brandului, încearcă să-l gândești cât mai ușor de utilizat și cât mai simplu, plecând de la structură și terminând cu elementele care țin de user experience (UX).

Potențialii clienți nu-și doresc să petreacă foarte mult timp pe un website. Ei au nevoie de informații clare, ce pot fi culese într-o sesiune cât mai scurtă de navigare.

Mai multe recomandări, studii de caz și idei practice găsești în newsletterul #punctCOMM, primul newsletter dedicat comunicării pentru antreprenori. Te poți abona aici

Despre autor

Crafters
Agenția de comunicare pentru antreprenori. Câștigătoarea premiului de Small consultancy of the Year (@ PR Award 2021) și a Silver Award for Excellence la categoria comunicare internă (@ PR Award 2020)
înapoi la articole
Share via
Copy link
Powered by Social Snap