Despre noi
Creatori de comunicare
în profunzime
Credem că brandurile, la fel ca oamenii, au nevoie de adâncime pentru a crea valoare. Asta înseamnă că pornim de la a înțelege cât mai profund realitatea businessului pentru care urmează să comunicăm – obiective, nevoi, context – și propunem acțiuni de comunicare pragmatice și cu sens. Ne dorim să contribuim la dezvoltarea de branduri antreprenoriale coerente, relevante, pentru care comunicarea nu e doar o formă fără fond, un centru de cost sau un gând exprimat ca „hai să facem o campanie drăguță”.
Ce înseamnă o comunicare în profunzime
O comunicare cu rădăcini în insight-uri și context,
conectată permanent la business și la realitatea acestuia.
Strategie și implementare.
Ideile creative nesusținute de o viziune pe termen mediu și lung rămân doar acțiuni care sună frumos. La fel, o abordare strategică fără implementare își pierde rapid suflul.
O comunicare ce pornește întotdeauna
de la nevoile celor cărora ne adresăm
și de la cum îi putem ajuta.
O viziune coerentă.
Nu credem în soluții magice de tipul „vreau și eu o pagină de Facebook”, ci de la un efort susținut și o experiență unitară pe care o oferim în mai multe puncte de contact, pe mai multe canale și oriunde brandul își întâlnește clienții sau consumatorii.
Povestea noastră
Povestea noastră începe în 2015, când Oana a pus bazele Crafters – o echipă formată din specialiști independenți în comunicare și marketing, care își propunea să ajute anteprenorii să-și crească business-urile și să comunice mai bine. Din 2020, Crafters înseamnă parteneriatul dintre noi, Oana și Alexandra, alături de o echipă extinsă de peste 10 colaboratori cu care ne unim forțele în funcție de proiect.
Suntem o echipă cu peste 10 ani de experiență în comunicare, timp în care am lucrat atât cu antreprenori, cât și cu multinaționale, alături de care am dezvoltat proiecte foarte diferite: de la lansări de produse la campanii de comunicare internă și până la listări pe Bursă.
Ne-am dezvoltat, așadar, ca generaliști, cu o gândire multidisciplinară, capabili să facă conexiuni atunci când e nevoie să gândească soluții integrate de comunicare pentru o problemă de business.
După ce ne-am convins în repetate rânduri și cum NU vrem să facem lucrurile în industria noastră (uneori, și asta e o lecție importantă :), ne-am reîntâlnit în formula Crafters, unde am păstrat atenția la detalii, dorința de a construi pe termen lung și o relație de prietenie dezvoltată încă de pe băncile facultății.
Proiectele în care credem cel mai mult sunt business-urile antreprenoriale. Antreprenorii sunt oamenii pe care vrem să-i ajutăm să comunice mai bine, mai coerent, mai uman. Credem că pentru a putea face asta e nevoie de mixul potrivit de strategie și implementare – adică de o conectare în profunzime la realitatea business-ului lor. De aici vine și numele de Crafters – de la meticulozitatea și profunzimea pe care ne străduim să le aducem în fiecare proiect.