Servicii
Strategie de comunicare
și implementare
În ultimii 10 ani, am lucrat cu sute de antreprenori, în diferite echipe și contexte. Știm ce înseamnă realitatea din spatele unui brand antreprenorial și cât de important este ca soluțiile de comunicare să fie pragmatice, strategice și înrădăcinate în profunzimea business-ului și a contextului.
Cum te putem ajuta
Analiză & research calitativ
Creare de conținut
Consultanță în comunicare
Acțiuni de comunicare integrate
Strategie de comunicare
Procesul de lucru
Îți înțelegem businessul, audiența, piața în care activezi și obiectivele
Gândește-te la perioada asta ca la una de induction. Cu cât ne uităm mai în profunzime la toți stakeholderii implicați în businessul tău și la tot ecosistemul în care ne pregătim să comunicăm, cu atât șansele să construim un plan relevant cresc. Venim cu date, căutăm insight-uri, facem efortul să dăm la o parte orice fel de presupuneri și să ne raportăm la contextul real în care te afli.
Gândim o strategie de comunicare
Ca să-ți răspundem la ce e de făcut, e nevoie să alocăm mai întâi timp să descoperim unde e audiența ta, la ce e sensibilă, ce nevoi are și care e mixul detaliat de acțiuni care o pot face atentă la ce ai de oferit. Pe acest proces se suprapune strategia pe care o construim.
Aducem la masă o echipă de specialiști care să implementeze propunerea strategică
În funcție de nevoile fiecărui proiect și de ceea ce reiese din abordarea strategică, ne extindem capacitățile de implementare și aducem la masă colaboratori, specialiști sau echipe agile care ne pot ajuta să punem în practică o comunicare responsabilă.
Implementăm, adaptăm, măsurăm și ne asumăm coordonarea întregului program
Implementăm programe punctuale de comunicare sau un efort de comunicare susținut, de la lună la lună, în funcție de nevoi și obiective. Nu uităm să măsurăm, să ne adaptăm din mers sau să virăm stânga-dreapta, dacă realitatea din teren ne arată că e nevoie de ajustări.
Îți înțelegem businessul, audiența, piața în care activezi și obiectivele
Gândește-te la perioada asta ca la una de induction. Cu cât ne uităm mai în profunzime la toți stakeholderii implicați în businessul tău și la tot ecosistemul în care ne pregătim să comunicăm, cu atât șansele să construim un plan relevant cresc. Venim cu date, căutăm insight-uri, facem efortul să dăm la o parte orice fel de presupuneri și să ne raportăm la contextul real în care te afli.
Gândim o strategie de comunicare
Ca să-ți răspundem la ce e de făcut, e nevoie să alocăm mai întâi timp să descoperim unde e audiența ta, la ce e sensibilă, ce nevoi are și care e mixul detaliat de acțiuni care o pot face atentă la ce ai de oferit. Pe acest proces se suprapune strategia pe care o construim.
Aducem la masă o echipă de specialiști care să implementeze propunerea strategică
În funcție de nevoile fiecărui proiect și de ceea ce reiese din abordarea strategică, ne extindem capacitățile de implementare și aducem la masă colaboratori, specialiști sau echipe agile care ne pot ajuta să punem în practică o comunicare responsabilă.
Implementăm, adaptăm, măsurăm și ne asumăm coordonarea întregului program
Implementăm programe punctuale de comunicare sau un efort de comunicare susținut, de la lună la lună, în funcție de nevoi și obiective. Nu uităm să măsurăm, să ne adaptăm din mers sau să virăm stânga-dreapta, dacă realitatea din teren ne arată că e nevoie de ajustări.