Servicii

Strategie de comunicare
și implementare

În ultimii 10 ani, am lucrat cu sute de antreprenori, în diferite echipe și contexte. Știm ce înseamnă realitatea din spatele unui brand antreprenorial și cât de important este ca soluțiile de comunicare să fie pragmatice, strategice și înrădăcinate în profunzimea business-ului și a contextului.

 

Cum te putem ajuta

Analiză & research calitativ

Creare de conținut

Consultanță în comunicare

Acțiuni de comunicare integrate

Strategie de comunicare

Procesul de lucru

Îți înțelegem businessul, audiența, piața în care activezi și obiectivele

Gândește-te la perioada asta ca la una de induction. Cu cât ne uităm mai în profunzime la toți stakeholderii implicați în businessul tău și la tot ecosistemul în care ne pregătim să comunicăm, cu atât șansele să construim un plan relevant cresc. Venim cu date, căutăm insight-uri, facem efortul să dăm la o parte orice fel de presupuneri și să ne raportăm la contextul real în care te afli.

 

Gândim o strategie de comunicare

Ca să-ți răspundem la ce e de făcut, e nevoie să alocăm mai întâi timp să descoperim unde e audiența ta, la ce e sensibilă, ce nevoi are și care e mixul detaliat de acțiuni care o pot face atentă la ce ai de oferit. Pe acest proces se suprapune strategia pe care o construim.

 

Aducem la masă o echipă de specialiști care să implementeze propunerea strategică

În funcție de nevoile fiecărui proiect și de ceea ce reiese din abordarea strategică, ne extindem capacitățile de implementare și aducem la masă colaboratori, specialiști sau echipe agile care ne pot ajuta să punem în practică o comunicare responsabilă.

 

Implementăm, adaptăm, măsurăm și ne asumăm coordonarea întregului program

Implementăm programe punctuale de comunicare sau un efort de comunicare susținut, de la lună la lună, în funcție de nevoi și obiective. Nu uităm să măsurăm, să ne adaptăm din mers sau să virăm stânga-dreapta, dacă realitatea din teren ne arată că e nevoie de ajustări.

 

Îți înțelegem businessul, audiența, piața în care activezi și obiectivele

Gândește-te la perioada asta ca la una de induction. Cu cât ne uităm mai în profunzime la toți stakeholderii implicați în businessul tău și la tot ecosistemul în care ne pregătim să comunicăm, cu atât șansele să construim un plan relevant cresc. Venim cu date, căutăm insight-uri, facem efortul să dăm la o parte orice fel de presupuneri și să ne raportăm la contextul real în care te afli.

 

Gândim o strategie de comunicare

Ca să-ți răspundem la ce e de făcut, e nevoie să alocăm mai întâi timp să descoperim unde e audiența ta, la ce e sensibilă, ce nevoi are și care e mixul detaliat de acțiuni care o pot face atentă la ce ai de oferit. Pe acest proces se suprapune strategia pe care o construim.

 

Aducem la masă o echipă de specialiști care să implementeze propunerea strategică

În funcție de nevoile fiecărui proiect și de ceea ce reiese din abordarea strategică, ne extindem capacitățile de implementare și aducem la masă colaboratori, specialiști sau echipe agile care ne pot ajuta să punem în practică o comunicare responsabilă.

 

Implementăm, adaptăm, măsurăm și ne asumăm coordonarea întregului program

Implementăm programe punctuale de comunicare sau un efort de comunicare susținut, de la lună la lună, în funcție de nevoi și obiective. Nu uităm să măsurăm, să ne adaptăm din mers sau să virăm stânga-dreapta, dacă realitatea din teren ne arată că e nevoie de ajustări.

 

De ce au încredere clienții noștri în noi

„Oana înțelege realmente nevoile unui business. E o combinație rară între logică, rațional și pragmatism și o abordare umană, empatică, ce înțelege antreprenorul și ca persoană, cu grijile, fricile, provocările lui de zi cu zi. Cu nota 10 pot să vină mulți pe partea de comunicare, dar nu orice fel de colaborator poate să aibă acest mix, să se apropie atât de autentic, să construiască relația, să fie serios, matur și să livreze întotdeauna la cele mai înalte standarde.”

Mihaela Ioniță, fondator M Flower Lab

„Am încredere că, orice fel de problemă i-aș da, Alexandra va veni cu o soluție și-mi va ușura viața; își va duce la capăt angajamentul, fără să mă încarce pe mine suplimentar în vreun punct, fără să fie nevoie să fac follow-up, fără să uite de ceva. Proactivitatea și organizarea lor e impecabilă, iar Alexandra e în top 3 oameni de client service pe care i-aș recomanda fără griji oricui.”

Radu Glonț, Consilier în Negociere, Leverage

„Oana este de departe unul dintre cei mai riguroși profesioniști cu care am lucrat. Are o minte ascuțită și abilitatea de a adresa holistic nevoile de comunicare ale unei companii. Are, de asemenea, o disciplină impecabilă prin care coordonează implementarea. Colaborarea cu Crafters ne-a schimbat perspectiva organizațională și modul în care creăm și gestionăm strategia de comunicare, într-un mod care ne-a făcut mai agili și mai adaptați la contextul pieței.”

Andra Munteanu, co-fondator Narada

„Admir modul de organizare a întregului proces de comunicare pus în practică de echipa Crafters și pasiunea pe care o depun în proiect. Alexandra e mereu orientată pe soluții și vine cu input de calitate, foarte detaliat. E o plăcere să lucrez cu ea. O recomand pentru orice fel de proiect de content marketing.”

Sabin Gîlceavă, Consilier în Negociere și fondator Leverage

„Ne bucurăm să lucrăm cu fetele de la Crafters de peste 5 ani. Ne încânta implicarea, proactivitatea și ideile lor, dar mai ales faptul că facem o echipă foarte bună – de multe ori avem sentimentul că sunt departamentul nostru intern de comunicare.”

Violeta Roșu, Co-fondator și Managing Partner Blue Point

Copy link
Powered by Social Snap